Volg mij via e-mail:

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

maandag 19 april 2010

en de winnaar is....


WAUW,
42 inzendingen voor de winactie en de teller van volgers staat ruim op 80, nog maar een paar te gaan en dan volgt de klapper: een winactie van een op maat gemaakt schilderij.


De winnaar van de buttonset is geworden, berichtje nummer 11:~*~ saskia ~*~
GEFELICITEERD!!!
Voor al degene die pech hebben, de buttons staan nu ook in de webwinkel (als set en later los).

Saskia, laat je me even je adres weten via de e-mail knop op 1 van mijn sites (8r1id of Bobbeez) en veel plezier ermee (ik ben je volger geworden dus wie weet zie ik wel een blogje verschijnen als het pakketje is gearriveerd en succesvol gebruikt).

5 opmerkingen:

  1. aaah, wat jammer, Ik vond ze zo leuk!
    Gefeliciteerd Saskia!
    Ooit zal ik eens een give away winnen...hoop ik...;-)

    Hej, dus jij schrijft ook op Love2Bmama! Wat leuk!!! Heb ik het dan van jouw blog? Ik weet het namelijk niet meer, ik zag het ergens voorbij komen maar weet niet meer waar.
    Dankje voor je compliment! Ik vindt het super om het te mogen doen :-)

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met deze mooie give away hoor Saskia.

    Nou snel op naar de 100.
    Groetjes van Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooooh, ik weet niet wat ik lees! Dank je dank je dank je. Geweldig zijn ze deze schattige buttons!! Eentje op mijn moodboard, eentje op mijn tas, eentje op .... Mijn dinsdagavond is extra leuk!!

    Veel groeten van ~*~ saskia ~*~

    XX

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi Susan, om de een of andere reden kan ik nooit rechtstreeks vanuit de profielpagina mailen... stuur je mij je email adres even via
    skok@dappui.nl ....
    Nogmaals enorm bedankt! Heel heel leuk!

    Veel groeten van Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik volgde je al dus aan deze swap heb je aan mij geen nieuwe volger over gehouden helaas.

    Buttons maken is verslavend he, moet me altijd inhouden niet alle leuke plaatjes ermee te mishandelen :-D

    Groetjes Viola

    BeantwoordenVerwijderen