Volg mij via e-mail:

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

woensdag 10 maart 2010

Jako showt nieuwe BOBBEEZ modellen

De laatste tijd kwam de Bobbeez-website er maar karig vanaf. Ik had zoveel bestellingen van schilderijen dat de naai- en buttonmachines ongebruikt bleven staan.
Die schade heb ik de laatste dagen ingehaald!!!!

Met dank aan 'meisjesmama' voor het idee nieuw in de webshop de drakencape, geschikt voor 2 tot min. 10 jaar. HEEL STOER!!

Om op de stoere toer te blijven voor de jongens nu ook schorten, want wat is er leuker dat je, als je in de keuken mag mee kliederen, je er ook helemaal hip bijhoort!!!
Jako vindt alles prima, ook de nieuwe gehaakte meiden-mutsen (van 3-99jaar) gepimpt met gehaakte bloemen en/of buttons showde hij prima voor de camera, echt tof van je jongen!!

De nieuwe rokken en jurken die ook (maat en kleur naar wens) op de site verkrijgbaar worden wou hij echter niet passen, die eer krijgen de meiden waarschijnlijk dit weekend:

En deze lintjes kon ik niet laten liggen, dus op de valreep ook een foto-boekje gemaakt.


zo.... zoals jullie zien is de naaimachine weer afgestoft, wie weet wat er allemaal nog meer volgt, die enorme berg stofjes lonkt steeds meer!!!

Kom je ook even kijken op : http://www.bobbeez.com en als je wilt doe dan mee aan de peiling in de rechterkolom, dan kan ik de blog een beetje aan jullie wensen aanpassen.

Inschrijven op de blog kan trouwens altijd via de link bovenaan met je e-mail adres: doen he!!!

1 opmerking:

  1. Dat mutsje is helemaal leuk! Wat super dat je zo blij was met de bon :) De stempel komt zo snel mogelijk naar je toe!

    BeantwoordenVerwijderen