Volg mij via e-mail:

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

donderdag 14 oktober 2010

Mijn blog gaat verhuizen, BLOGGERS verhuizen jullie mee?

De meeste lezers krijgen 1 keer per 4 weken mijn blogberichten in hun e-mail. Hier veranderd niks aan, ik blijf voor jullie gewoon op het oude adres bloggen/nieuwbrieven maken zodat jullie op de hoogte blijven van de produkten op 8r1id en bobbeez.
Jullie hoeven geen actie te ondernemen!!!

MAAR...... voor de bloggers onder de lezers: ik ga ook 'normaal' bloggen, dus ook andere leuke dingen, swaps, pifs, give-aways, ideetjes etc etc, gewoon regelmatig en niet 10 tegelijk op 1 avond (was nodig voor de e-mail lezers)..... DUS............. gaan jullie mij voortaan volgen op http://www.bobbeez-8r1id.blogspot.com (THE NEW PLACE TO BE voor BLOGGERS)
(Denken jullie er wel aan te stoppen met het volgen van deze blog, anders krijg je veel dubbel te zien 1 x per maand)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten