Volg mij via e-mail:

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

zaterdag 7 augustus 2010

"Voel-mof"

Ja, een "voel-mof", ik weet niet hoe ik het anders zou moeten noemen?!?!
In ieder geval een rol, heel zacht gevoerd met nep-bont en elastiek aan de uiteinden. De rol is gevuld met houten vormen en de kinderen vonden het fantastisch om te voelen wat er in zat. Na de houten vormen verdwenen er telkens andere spulletjes in de rol om naar hartelust te raden en vormen te ontdekken.
Het was het afscheidscadeautje dat Jako gisteren op het kinderdagverblijf heeft gegeven als dank voor de vele jaren goede zorgen, na de vakantie gaat hij naar de basisschool!!!

Afbeelding toevoegen

(de 2e foto is van de binnenkant)


Ik denk dat ik het zeker vaker zal maken, want het is echt een succes bij de kids.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten