Volg mij via e-mail:

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

zaterdag 10 april 2010

Hoera, free publicity..

... ik kreeg een leuk berichtje van Twinkelstyle. Er komt een berichtje over hun site in een tijdschift binnenkort en de betreffende redactie wil er graag foto's van mijn krukjes bijplaatsen!!! Ik houdt jullie op de hoogte, maar hier alvast 1 vd foto's (beetje licht, maar geeft een idee) die ik bij de buren in de wei heb gemaakt.

Ter ere van dit berichtje gaat ook het bankje de verkoop in (stond hier al langer en wou het eerst houden, maar ach, het staat al zo vol):


3 opmerkingen:

  1. Wat een leuk bankje. En die krukjes.. Wat zijn die lief!! Heel mooi en origineel.

    Groetjes Mariƫtte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! Gefeliciteerd, wat een eer als je werk in de media komt. Geniet ervan!

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen