Volg mij via e-mail:

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

vrijdag 5 november 2010

Handspiegeltjes & tas




WAUW, ik kan nu ook handspiegels maken op mijn buttonmachine.... en ik heb me heel erg ingehouden met maar 15 eerste exemplaren.
Maar er liggen er al meer gesneden klaar.
De gebruikte lief! afbeeldingen zijn originele stickers die ik leuk heb verwerkt met andere achtergrondjes.
De spiegels zijn natuurlijk super voor een cadeautje of een kinderfeestje en ze zijn te koop voor 2,50Euro per stuk in iedere afbeelding die je maar wilt

en bij een spiegeltje hoort natuurlijk een tas (of andersom). Bobbeez gaat nu ook tassen op maat maken, zie hier een eerste exemplaar, met zakdoekjeshouder.


ik blijf vooral op bestelling werken voor dit soort produkten, dan kan het echt iets naar wens van de klant worden

Geen opmerkingen:

Een reactie posten