Volg mij via e-mail:

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

zaterdag 10 april 2010

Appie actie...


Was ik toch helemaal op het juiste moment bij de AH op weg naar mijn werk (hebben een fijn postkantoortje)..... liggen er allemaal knipvellen om zelf een sprookjesboomtheater te maken, maar je kunt er natuurlijk ook iets anders mee doen......
Ik ga er zeker nog meer maken dit weekend en leuke setjes verpakken voor op de braderie binnenkort en natuurlijk gewoon bij Bobbeez.

Deze serie is gemaakt van een tijdschrift dat ik vorige week bij vrienden kreeg om te verknippen, ook helemaal leuk!!

Ik ga ze nog verder verwerken met bloemen die mijn schoonmoeder voor me heeft gehaakt en dan is het nog fantastischer voor op die kale zomerjasjes....
Hier alvast een voorbeeldje met andere buttons:


1 opmerking:

  1. Oh, die laatste zijn ook leuk! Ik ga toch nog eens proberen een bloemetje te haken hoor ;-)

    BeantwoordenVerwijderen