Volg mij via e-mail:

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

donderdag 18 maart 2010

Jurkenweekend!!

Het was hier jurkenweekend en dan (nog) niet om te dragen, maar vooral om te maken.
De meiden wisten het wel... de lievelingskleur van de juf, zo'n randje als de jurk van vriendin, heel wijd, kort, lang,...... de wensen waren te talrijk om in 1 jurk te verwerken.
Dus voor beide dochters 2 jurken gemaakt..... (ja... 4 stuks in 2 avonden, lekker productief geweest).

Deze variant heeft maar liefst 12 verschillende stofjes en zit volgens de meiden heel lekker, zo heerlijk die geleende overlockmachine, zo kan ik alle kleine stukjes tricot toch heerlijk nog gebruiken.

Na 2 lappendeken-jurkjes moesten er 2 zwierjurken komen, dus met dezelfde bovenkant maar dan met 2 volledige cirkelrokken over elkaar eronder, was dat ook zo gepiept en toen zwieren maar!!!
Beide modellen zijn op maat en kleur te bestellen bij Bobbeez, morgen ook even de site bijwerken, maar nu ga ik echt slapen!!

Op de valreep nog een dubbelzijdig schortje, lekker gepimpt met bloem en button, altijd leuke cadeautjes vindt ik zelf, komende week maak ik er nog een paar!!!


Dat dubbelzijdige vindt ik zelf echt een plus, lekker afwisseling & mooi afgewerkt.

1 opmerking:

  1. Jeetje, wat een produktie ;-) Leuk zeg!!! Wat zullen jouw meiden (en jongen met zijn superstoere tas!) blij zijn met jouw naaikunsten! De schorten vind ik ook hartstikke leuk! Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen